torsdag 24 januari 2008

Flaggstångstoppsknoppsputspoleringsmedel

 Chabba, tyckte det skulle vara skönt att få skriva lite igen =) Men vad har hänt sedan sist jag skrev då? Inte mycket, min nya enhjuling har kommit, och den är över förväntan, vilket gläder mig enormt. Sedan har jag cyklat på den och sedan har det inte hänt så mycket mer.

En läskig sak är att jag på något vis blivit kind of beroende av skolan, jag tänker jämt och ständigt på om jag glömt någon läxa eller om det är en uppsats jag inte hunnit skriva, det gör att man får ont i magen opch inte kan koncentrera sig. Men just nu har jag verkligen kollat upp och vi har ingen läxa alls! otroligt skönt.

Jag lämnade också in min gymnasieansökan, måste ha räknat fel på poängen när jag räknade hur mycket jag behövde för att komma in på linjen jag vill komma in på, för jag har tydligen mer poäng nu =D  Nejmen nu måste jag sluta, vi har gäster som jag inte hälsat på än,    

Gummisnoddsband

Inga kommentarer: