fredag 8 februari 2008

Måste det finnas en överskrift?

Hejsanblåbär, jag har inte skrivit på länge, föredrar numera att coolecta a bit tills det är time att skriva. Jag har precis varit på rep, skönt att det inte var så många där så att ma verkligen kunde göra sitt bästa utan att få en sned blick för att man gör sitt bästa, det är nästan så man blir depp av alla saker man måste tänka på. jag skriver osamanhängande, kanske för att jag inte orkar bry mig, dels för att jag är "något" trött. jag stter här och ska snart sova, just nu är en av de här tiderna då veckorna bara passerar och man tänker på så mycket annat att det bara flyter på. om man frågar hur ambitiös jag då varit i skolan så skulle jag nog erkänna att jag inte lärt mig så mycket de två senaste veckorna. Men vad gör det när lärarna sätter betyg på kunskap, och inte arbetsinsats!

Hejdå.

Inga kommentarer: